Háttér

Rendszeres olvasók

2011. 06. 10.

  Kerti pillanatképek: virágok, gyümölcsök és lesifotó Mamáról
 Azt mondják, a piros gyümölcsök nagyon hasznosak a szervezet számára. Idén nagyon sok cseresznyénk lett. Olyan, mint az a fránya sós mogyoró...nem lehet abbahagyni...csak sokkal egészségesebb. 
Mama nem szereti, ha fényképezik, ezért, ha csak lehet, elfordul. Állatkáink mindig ott sertepertélnek, ahol mi vagyunk. 
Sok mindenre nem való ez a fajta liliom, de a napfény még jobban felerősíti gyönyörű színét, így közelről meg különösen csodaszép. 
Az alma az másfél éves. Alig bírja el a kis almácskáit, de csak neveli, dajkálja, mint egy jó anya. Majd meg kell támasztanunk, hogy kibírja az egyre hízó gyümölcsök súlyát.
A muskátli melepetésajándék volt a szülinapomra a nővéremtől. Így, mindenestül kaptam, kerámia a tartója, és kettő van belőle. Nevelgetem, öntözöm, tápoldatozom, talán nem lesz baja. 
És most az egymillió forintos kérdés következik: Milyen virág van az utolsó képen? Ugye, milyen szép, pedig egyszerű krumplivirág:)
Zárójelben jegyzem meg, hogy nálam a képek berakásakor a gép, vagy a program önálló életet él. A csuda tudja, miért? Pedig már Jánosom is megnézte...hát...ha ő sem tudja...akkor valami nem stimmel. Szerintem egy nagyon egyszerű dolog, amit én ugyan nem érek fel a számítógéptudományommal, neki meg túl egyszerű, ezért nem gondol rá.Végül is mindegy, ilyen. 







1 megjegyzés:

  1. Sok kis szeretgetnivaló van a kertedben.
    A géppel nekem is akad elég gondom:))
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés