Háttér

Rendszeres olvasók

2011. 06. 25.

Összegyűjtöttem néhány dolgot a napokban. 
Ime az első: egy szív alakú krumpli. Nem volt szívem megtisztítani és megfőzni.:)


A második a kiscicáim, akik nőnek, nődigélnek, és bújkálnak a fotózás elől. 
Kormi mama vigyáz rájuk.



  Egy kevésbé boldog nap után kellett valami vidámító szer a családnak. Máté fiam a vizsgaidőszak végét éli, mindegyikünk teszi a dolgát, loptam hát néhány percet a családnak egy kis csokifondue-vel, néhány szem eperrel és málnával. Jól sikerült. Kicsit feltöltődtünk.


A tengerparti fenyő mostanában hullatja a csodálatos, és óriási tobozait. Megpróbálok minél többet összegyűjteni. Kicsit ugyan homályos a fotó, de azért látszik, hogy a legnagyobb 14 cm.
 

Az utolsó kép az én alkotásom. Kedvesem édesanyjától kaptam ezt a virágos hosszú valamit. Egész nap azon törtem a fejem, mi legyen vele. Tudtam, hogy meglesz a helye. A helye egy kis sarok, a kedvencem. Az alatta lévő sötét-és világoskék sekyem, fényvédő volt nem olyan régen. Átképeztem dekorterítővé. Nem tiltakoztak, jól vették az akdályokat.



 

2 megjegyzés:

  1. Kellemes, hangulatos képeket hoztál! A csokis gyümik biztos nagyon finik voltak!:)
    Szép hétvégét Nektek!:)

    VálaszTörlés
  2. Mennyi szépség, érdekesség! Nagyon kedves, hangulatos a sarkod a kis asztalkával, terítővel. És a csoki!!! Hmmm... Én pont nemrég kaptam csokiszökőkútat. Ez olyan? Nem látszik jól a képen. De majd megkereslek mielőtt én is beüzemelem a cuccost.
    Köszönöm a képeket, hangulatokat!

    VálaszTörlés