Háttér

Rendszeres olvasók

2011. 02. 20.

Ennek a pulinak története van. Festéket szerettem volna venni, ott láttam egy fonalpulit. Kérdeztem, hogy eladó-e. Mondták, hogy az egyik festék márkájának a jelképe. Lehet rendelni, de 6 000 ft. Gondoltam, nem kell nekem annyit adnom érte, megcsinálom magam. Nővéreméknek pulijuk van, nagyon szeretik. Neki készítettem hát/akkor még nem volt ilyen viharvert/, kötöttem egy nemzeti színű szalagot a nyakába, és uccu....születésnapra nekiadtam, mert mindig készítek valami ibolyásat-klárisat az ajándék mellé. Nagyon örült neki az egész család. Rögtön kapott egy labdát is...Azóta megbecsült helye van, a látszat ellenére a "szobában lakik itt bent", csak néha meg-megszeretgetik, és hát szegénykém már öregszik.
Nos, ő Morzsi alteregója szobai kiadásban:


Sajnos a foto nem mutatja jól, 
de talán látszik, hogy nem dog, vagy agár 

1 megjegyzés: