Háttér

Rendszeres olvasók

2011. 01. 03.

7. nap
Még csak egy hete van blogom, de már annyi öröm ért, hogy hihetetlen. Az első az volt, hogy sikerült elkészítenem. Még messze nem tudok annyit, mint amiket látok, be-bekukkantva másokhoz, de azért ez nagy haladás. Aztán jöttek a többiek, a régiek, akik szebbnél szebb dolgokat tesznek fel mások gyönyörködtetésére, és a maguk örömére. Benéznek hozzám néha, írnak néhány sort, és ez örömmel tölt el. Köszönöm nekik.
Ma volt az első nap az iskolában. Fizikai fájdalom.....majd csak belerázódom, a gyerekek is, én is. A hosszú, sötét január eléggé el tudja venni az ember kedvét mindentől. Nem lenne rossz, ha a pozitív gondolatokat előszedném az agyam legmélyebb bugyrából, könnyebb lenne, gyorsabban telne a tél, s hamarabb jönne a tavasz....A gyerekeim szeretni szokták ezt a dalt:

Irgum-burgum, dörmög a medve,
Meddig tart el még ez a tél?
Lassan kifogy a tüzelő fája,
Kint meg fú az északi szél.


Irgum-burgum, dörmög a medve,
Elfogyott a lépes méz. 
Nincsen táncolni sem kedve,
Amíg a kamra üresen néz.


Irgum-burgum, dörmög a medve,
Ha nem jön a tavasz sose lesz nyár:
Vidámabban szólna a nóta, 
Ha zöldellne az égi határ.


Irgum-burgum, irgum-burgum,
Irgum pszt, burgum pszt.


Tulajdonképpen én is szeretem. Talán azért szeretik ők is.

3 megjegyzés:

  1. A kis verset én is elmentettem, majd a nagyobbik lányomnak megtanitom!
    Köszi érte! :))

    VálaszTörlés
  2. Valahogy én is így éreztem ma reggel :-(((
    Kegyetlen hideg, sötét....és el kell indulni itthonról, pedig úgy hívogat a jó meleg ágy. Annyira sajnálom ilyenkor a gyerekeket :-(( És olyan messze van a tavaszi szünet! :-(( Blog ügyben szerintem bátorkodj segítséget kérni. Legalábbis én annak idején ezt tettem. Hol ettől, hol attól kérdeztem ( hogy ne menjek az agyukra, váltogattam az alanyokat), vagy pedig nyilvánosan tettem fel a kérdést. Pl. Kedves lányok! Meg tudná valaki mondani, hogyan lehetne.......bla bla bla...És mindig jött segítség! Csak bátran! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Köszi Andi. Meg fogom tenni. Igyekszem levizsgázni a hónap közepén és akkor egy iciri-picirivel több időm lesz.

    VálaszTörlés