Háttér

Rendszeres olvasók

2010. 12. 30.

2. nap

Csütörtök van. Nem mondanám, hogy reggel, de csak nem rég ébredtem. Kocsonyfőzés lesz, meg miegyebek. Csendes, nyugis nap lesz. Az imént a fiammal skype-oltam, aki az emeleten ébredezik..... Remélem, nem csak én vagyok ilyen lökött.
Nézegetem a blogokat, szebbnél szebbek. Hát az enyém még igencsak az elején jár szépségben is, meg mennyiségben és mélységben egyaránt. Majd csak kitapasztalom a lehetőségeket.
Aki tudja, tegyen ki az oldalára, majd bővítek, meg szépítek idővel. Meg kitalálok valami eredetit. Általában, ha sokat agyalok, akkor sikerülni szokott.
Szép napot mindenkinek.

3 megjegyzés:

  1. Szia Ibolya!
    Sok sikert az új blogodhoz!
    Kiteszlek a blogomra!
    Nézz be hozzám ,ha van kedved!
    edinaszappanjai.blogspot.com
    Jó főzőcskézést!

    VálaszTörlés
  2. Mindannyian így kezdtük,kicsit csetlettünk-botlottunk a blogvilágban,aztán lassan megtanultuk azt,amire szükségünk van. Én pl.csak a legminimálisabbat:)
    Én is szeretem a két ünnep közötti időszakot;szoktam a másik szobában lévő fiammal/lányommal levelezni; és kocsonyát fogok főzni estére:))))
    Várjuk a képeket is az alkotásaidról!

    VálaszTörlés
  3. Egy kis ízelítő a nyári fellépésekből: www.budaiibolya.hu

    VálaszTörlés